Известие

Collapse
No announcement yet.

тампон на двигателя - шах и мат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • тампон на двигателя - шах и мат

    Колеги имам следната драма
    От 1 година не мога да нахраня звяра от подписа с ...тампон на двигателя.
    Тампона е този от ск. кутия към купето (една яка алумниева лапа с тампон накрая)
    Сменил съм три и все не е както трябва .
    Първия се скъса (от зор), втория на 500 км омекна и се изплези , третия е оригинален ( на 30-40 хил.) .
    С първите два сменям и меката връзка (два пъти) щото като увисне прасето и къса всичко.
    С третия обаче всичко заспа но... при лека форца от 1 на 2-ра и преклопва жестоко някъде под скоростния лост. Не става за гонка така май.

    Та мисълта ми е дали е възможно тампона да е не както трябва стегнат или има друга драма, неизвестна за мен.
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

  • #2
    Май някой пуска газта преди да натисне съединителя
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Май някой пуска газта преди да натисне съединителя
      Е ако това е причината що ми го прави от смяната на тампона ?
      И сега ша кайш че не мога да карам.
      Дай друга теория - прави го и при старт от първа без да натискам съединител или на лед
      AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

      Comment


      • #4
        Ако някой го интересува - проблема е решен.
        Оказа се че не е тампон а сглобката на генерацията, при определени напъни удря в лапата на тампона - разхлабва се зглобката, завърта се по оста на тръбата да не подпира и е Ок.
        Благодаря на изказалите предположения
        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

        Comment

        Working...
        X